Principii
Principiile care stau la baza constituirii ECO ANVELOPE sunt:
Societatea ofera acelasi standard de servicii si la acelasi tarif societatilor care intra sub incidenta HG 170/2004, asigurandu-se o nediscriminare contractuala.
Societatea nu va distribui dividende, eventualul profit obtinut se va reinvesti in scopul colectarii si valorificarii intr-o maniera ecologica a anvelopelor uzate nerecuperabile.
Societatea ECO ANVELOPE preia obligatiile de colectare si valorificare ale clientilor sai angajandu-se intr-un proces permanent de protejare a mediului inconjurator.
Pe termen scurt, obiectivul primar este de a neutraliza riscul de mediu pe care-l pot constitui anvelopele uzate.
Pe termen lung, actioneaza in sensul realizarii unei economii industriale echilibrate si structurate, urmand trei mari principii:
Deșeurile de anvelope sunt eliminate total din mediul înconjurător prin procese tehnologice care permit transformarea acestora în noi produse finite
Prelucrarea deșeurilor de anvelope uzate deschide calea dezvoltării unor noi investiții în economia românească lărgind astfel spectrul industrial creând noi locuri de muncă
În procesul de colectare și reciclare și/sau valorificare termo-energetică a deșeurilor de anvelope sunt implicate o serie de societăți comerciale, fiecare având un rol bine determinat în acest proces.
În acest fel costurile aferente activităților depuse de fiecare societate comercială în parte sunt bine calculate și controlate și în cele din urmă sunt optimizate astfel încât fiecare participant în acest parteneriat să își atingă nivelul de profitabilitate propus.
Obiective
• Asumarea sarcinilor si garantarea bunei executii a obligatiilor reglementate ale clientilor sai.
• Crearea unei economii structurate si echilibrate.
• Conceperea, punerea in practica, dezvoltarea si coordonarea unei retele de colectare si valorificare a anvelopelor uzate intr-o maniera ecologica.
• Initierea si implicarea in evolutia procesului de reglementare legislativa.
• Raportarea catre clienti si organismele de stat a rezultatelor obtinute.
• Construirea unor parteneriate durabile cu valorificatorii.
• Eficientizarea activitatii in scopul reducerii costurilor necesare acestui proces.